HEYA

Jag har lovat bild på min iPod osv. Köpte en så apsnygg väska idag från Friis & company. Den är ursnygg och gick på 699 pix vad fan! Skulle aldrig, aldrig betala en väska för 700 jäkla kronor men nu fick den bli min och jag känner mig exklusiv när jag går med den. HAHA! Den är helt fantastiskt. Det är konstigt hur dyra saker man verkligen vill ha kan få en att känna sig så jävla bra! Köpte Elin's näst intill oanvända löshår idag och färgade. Gick på 500, ganska så värt. Nu ska jag bara vänta på att Sandra ska få sy in och klippa till sen är jag fetnöjd. Livet leker lite. Trots att det känns jobbigt att gjort av med 1200 pix idag, på två grejor. Men jag är lycklig!

Bilder får ni se senare när jag orkar. Hihi..

Kommentarer
Postat av: Anonym

1.kasta fram bilder!

2. säg till när du har tid och råd att sätta i håret så fixar vi det. tar ca 1-2 tim.. (MAX 2...)



2010-04-19 @ 20:56:15
URL: http://xea.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0