HALV ÅTTA HOS MIG

Sitter bänkad i soffan och smälter maten jag åt för ett tag sen. Hamburgare och pommes på IP, gott! Väntar på Halv åtta hos mig och kollar på nyheterna. Fråga mig inte varför! Sandra hade köpt väldigt fina skor som jag fick se idag. Mina rosa + svarta fast i turkost. Bör ju köpa såna så jag har en liten samling! Har praktik nästa vecka och längtar inte om det ska vara sånt här pissväder då. Det är den 21 april 2010, och det snöade idag. Bebo och jag har 7 hela månader med varandra idag. Var hemma hos honom idag och vi laddade ner Sims som inte funkade och skrattade.
Livet leker, skolan + vädret suger. TRÖTT!



Kommentarer
Postat av: Jennifer

Sv; Ah okej, ett förnamn säger mig tyvärr inte så mycket :P Jo det är lite konstigt jag sitter ju inne hela dagarna och lökar så ;P

2010-04-21 @ 19:29:01
URL: http://lastnightstrash.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0